marți, 17 aprilie 2012

Herma Parking Building by JOHO Architecture » CONTEMPORIST

Herma Parking Building by JOHO Architecture » CONTEMPORIST http://www.contemporist.com/2012/04/16/herma-parking-building-by-joho-architecture/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+contemporist+%28CONTEMPORIST%29&utm_content=Yahoo%21+Mail      Descriere text oferită de arhitecți. Tipuri de parcare generale coreene umplute în zona comercială Jukjeon

Parcarea fie se dezvăluie sincer a fi o parcare fără nicio considerație pentru design sau împrejurimi, fie se deghizează ca o facilitate comercială. Cu toate acestea, ambele cazuri nu sunt binevenite într-un oraș și ruinează peisajul orașului.

Districtele de dezvoltare din New Downtown din Coreea, care sunt complet pline cu bunuri imobiliare gigantice, subliniază doar raportul maxim legal al suprafeței. Identitatea orașului este reprezentată de semnele de acoperire a pereților, nu de prezența spațiului și nici de vid. Cutiile masive aglomerează orașul cu logica capitalismului, care este compusă din investiții, închiriere și prevânzare, mai degrabă decât din caracteristicile regionale respective. Acest proiect a intenționat să schimbe peisajul urban printr-o propunere a unei anumite icoane concepute simbolic pe un oraș uscat.

Construcție de parcare în Coreea

În Coreea, pentru dezvoltarea unui oraș nou, dezvoltatorii împart terenul în loturi în funcție de utilizare, cum ar fi o zonă de afaceri și o zonă de reședință, pe baza codurilor de construcție. Zona de parcare este, de asemenea, amplasată pe amplasamentul principal, în urma programului de zonare a zonei de afaceri și de reședință. Un teren pentru o parcare poate fi planificat cu un preț al terenului mai ieftin și reglementări ușoare decât o zonă de afaceri.

Cu toate acestea, are o restricție conform căreia raportul dintre instalații comerciale și parcare trebuie să fie de 2 la 8. La urma urmei, determinarea costului terenului și a costului construcției cu o suprafață comercială de 20% este realitatea slabă a construcției de parcări în Coreea. Această valoare comercială substandard face ca clădirile de parcare să fie construite fără nicio problemă de proiectare pentru un preț de construcție mai mic.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu